ویژگی های دستگاه تصفیه آب ایرانی باکیفیت

پشتیبان سایتنویسنده: پشتیبان سایت
بازدید: 1,739 بازدید
دستگاه تصفیه آب ایرانی

اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه آب ایرانی باکیفیت هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. امروزه دستگاه های تصفیه آب، عضو جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای شده اند و به عنوان یکی از وسایل ضروری منازل به شمار می روند. با این حال، در صورتی که این دستگاه از قطعات باکیفیتی تولید نشده باشد، احتمال دارد هم عملکرد تصفیه را به درستی انجام ندهد و هم بعد از گذشت مدت زمان اندکی، به سمت خرابی سوق پیدا کند. در نتیجه، یافتن یک دستگاه تصفیه آب باکیفیت اولین قدمی است که باید بردارید.

در کشور ایران، سالیانه دستگاه های تصفیه آب بیشماری از کشورهای مختلف وارد بازار می شوند که در مورد اصل و باکیفیت بودن بسیاری از آن ها، نمی توان با اطمینان نظر داد. آن سری از دستگاه های تصفیه آب وارداتی که کیفیت آن ها از طریق گواهی ها و تاییدیه های استانداردهای جهانی اثبات می شود نیز، معمولا از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند. این در حالی است که در سال های اخیر، تولید دستگاه تصفیه آب داخلی نیز رواج یافته و شرکت های معتبری چون شرکت خانواده آب، به تکنولوژی تولید این دستگاه و همچنین قطعات آن دست یافته است.

از آنجایی که محصولات تولیدی به مراتب از محصولات وارداتی، خوش قیمت تر هستند، چنانچه محصول تولیدی از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، بسیار به صرفه تر از محصول وارداتی خواهد بود؛ اما یک محصول تولیدی، باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا باکیفیت به حساب بیاید؟ در ادامه، با ما همراه باشید تا به پاسخ این پرسش، دست یابیم.

مهم ترین ویژگی یک دستگاه تصفیه آب ایرانی باکیفیت

مهم ترین نکته ای که درباره یک دستگاه تصفیه آب وجود دارد، تکنولوژی به کار رفته جهت تصفیه آب، در آن دستگاه است. امروزه در سرتاسر جهان از تکنولوژی های مختلفی برای تصفیه آب، استفاده می شود؛ اما دستگاه های تصفیه آب خانگی، معمولا از تکنولوژی های فیلتراسیون و اسمز معکوس بهره می برند.

روش فیلتراسیون، بیشتر مناسب مناطقی است که سختی آب در آن مناطق کم باشد. یک مجتمع مسکونی را در نظر بگیرید که بر سر راه آب ورودی آن، دستگاه تصفیه آب تعبیه شده است. برای پاکسازی رسوبات و زنگ زدگی های ناشی از لوله های آب، دستگاهی با این روش تصفیه برای منازل این مجتمع، گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود.

روش اسمز معکوس که قدرتمندترین تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های تصفیه آب است، برای تمامی مناطق، منازل و حتی صنایع، مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش از مزایای بسیار زیادی برخوردار بوده که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • قابلیت حذف انواع آلاینده های معدنی و آلی به طور همزمان
  • توان عملیاتی و ظرفیت بالا برای تصفیه آب لب شور
  • امکان طراحی برای مقادیر مختلف ورودی آب و ظرفیت های تولید متفاوت با توجه به نیاز
  • مصرف انرژی کمتر در مقایسه با سایر تکنولوژی های تصفیه آب
  • امکان بازگشت پساب خروجی از سیستم به محیط زیست یا بازیابی مجدد آن در دستگاه

اگر میخواهید با این روش بیشتر آشنا شوید اینجا کلیک کنید.

روش تصفیه دستگاه تصفیه آب ایرانی

با توجه به مطالب فوق، در صورتی که یک دستگاه تصفیه آب از این تکنولوژی ها در جهت تصفیه آب استفاده نماید، می توان آن را در لیست محصولات باکیفیت قرار داد؛ اما ویژگی های دیگری نیز برای آن که از نظر کیفیت اطمینان خاطر پیدا کنیم، وجود دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

قطعات مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب ایرانی

نکته ی دیگری که می تواند در کیفیت یک دستگاه تصفیه آب نقش اساسی داشته باشد، استفاده از قطعات باکیفیت است. چنانچه قطعات از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، می توانند عمر دستگاه را پایین بیاورند و از آن مهم تر، احتمال آن که بهداشت آب تصفیه را به خطر بیندازند نیز وجود خواهد داشت. قطعاتی که کیفیت آن ها بسیار مهم می باشد، شامل موارد زیر می شوند:

  • مخزن:

مخزن دستگاه تصفیه آب ایرانی

مخزن یکی از قطعات بسیار مهم دستگاه های تصفیه آب می باشد که اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد، می تواند کیفیت عملکرد دستگاه تصفیه آب را خدشه دار نماید. یک مخزن با کیفیت، باید فود گرید باشد، زیرا این قطعه به صورت دائم با آب در تماس است و نباید واکنشی نسبت به آب از خود نشان دهد. مخزنی که دارای کیفیت قابل قبول باشد، مورد تایید استانداردهای جهانی کیفیت آب مانند تاییدیه NSF ،Water Quality و.. خواهد بود. در صورتی که یک دستگاه تصفیه آب نیز، دارای این تاییدیه ها باشد، می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.

  • فیلتر:

فیلتر دستگاه تصفیه آب ایرانی

فیلتر دستگاه تصفیه آب، بخش بسیار مهمی از این دستگاه هستند. در واقع، سلامتی آن ها مستقیما در سلامت آب آشامیدنی ما اثر گذار خواهد بود. بدون شک، شما دستگاه تصفیه آب خانگی را در جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تان تهیه می کنید، در نتیجه توصیه می کنیم با انتخاب فیلترهای باکیفیت، از پاکیزگی آب آشامیدنی خود، اطمینان خاطر پیدا کنید. چنانچه در یک دستگاه تصفیه آب ایرانی از فیلترهای مورد تاییدیه سازمان های استاندارد جهانی استفاده شود، می توان آن دستگاه را یک محصول تولیدی باکیفیت خطاب کرد.

  • هوزینگ:

هوزینگ دستگاه تصفیه آب ایرانی

هوزینگ ها در واقع جایگاه فیلترهای دستگاه تصفیه آب هستند. آن ها استوانه های بلندی می باشند که به دستگاه تصفیه وصل شده و از جنس پلاستیک و یا شیشه تولید می شوند. هوزینگ هایی که حالت شیشه ای داشته و داخل آن ها رویت شود را هوزینگ شفاف گویند و آن هایی را که حالت پلاستیکی و مات دارند، هوزینگ مات می نامند. در صورتی که کیفیت هوزینگ پایین باشد، می تواند باعث آسیب به فیلتر شود و در نتیجه سلامتی آب تصفیه را تهدید کند.

  • پمپ:

پمپ دستگاه تصفیه آب ایرانی

وظیفه اصلی پمپ، معکوس کردن جریان اسمزی و فراهم آوردن فشار لازم برای فیلتر ممبران است. در هنگام تهیه دستگاه تصفیه آب برای آن که از کیفیت پمپ مطمئن شوید، حتما به فشار پمپ، میزان قدرت و صدای آن توجه کنید. چنانچه پمپ دارای کیفیت مناسبی نباشد، آب تولیدی بسیار ضعیف بوده و عمر کوتاه مدتی نیز خواهد داشت.  این قطعه، از اجزای گران قیمت دستگاه تصفیه آب به حساب می آید، پس در هنگام خرید دستگاه به پمپ آن بسیار دقت نمایید.

معرفی برند دستگاه تصفیه آب ایرانی باکیفیت

خرید دستگاه تصفیه آب ایرانی

شرکت خانواده آب با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی، تولید و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی با برند واتر فامیلی فعالیت کرده و دارای تاییدیه ی سازمان هایی از قبیل NSF و WQA  که گواهی سلامت و استاندارد دستگاه تصفیه آب را صادر می کنند، می باشد. این شرکت همچنین، بهترین تجهیزات و قطعات مورد نیاز هر یک از کالاها را با نازلترین قیمت و برترین کیفیت موجود در بازار تهیه و تامین کرده و در اختیار مشتریان خود در سراسر ایران قرار می دهد.

اعضای تیم خانواده آب کاملا کارآزموده و مجرب هستند. این افراد با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا، پس از بررسی و آنالیز عیوب مورد نظر، با استفاده از به صرفه ترین و صحیح ترین روش های تصفیه آب، فاضلاب، گندزدایی و ضدعفونی آب، اقدام به تولید و نصب دستگاه تصفیه آب متناسب با مناطق و صنایع مختلف می نمایند.

شما می توانید جهت مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی و وارداتی این شرکت به بخش فروشگاه سایت واتر فامیلی مراجعه نمایید. در صورت نیاز به مشاوره نیز، می توانید با شماره تلفن های ۰۷۱۳۷۳۳۳۳۳۳ و ۰۹۱۷۵۶۴۸۶۳۴ تماس حاصل نمایید.

دسته بندی تصفیه آب
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت