بهترین نصاب تصفیه آب در شیراز

پشتیبان سایتنویسنده: پشتیبان سایت
بازدید: 2,254 بازدید
نصاب تصفیه آب در شیراز

اگر به دنبال نصاب تصفیه آب در شیراز هستید، در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید. دستگاه تصفیه آب، دستگاهی بسیار مهم و حساس است که اگر حساسیت آن را جدی نگیرید، می‌تواند باعث آسیب رسیدن به این دستگاه شود. بسیاری از افراد، برای آن که در هزینه‌ها صرفه جویی نمایند، خود دست به نصب و یا تعمیر دستگاه تصفیه آب می‌زنند و بعد از آن که با مشکل مواجه می‌شوند، ناچار به پرداخت هزینه‌های هنگفتی جهت تعمیر این دستگاه می‌گردند. در نتیجه قبل از آن که هم به دستگاه آسیب رسانیم و هم مجبور به صرف هزینه‌ی بیشتری شویم، بهتر است کار را به نصاب و تعمیرکار دستگاه تصفیه آب که در این زمینه متخصص هستند، بسپاریم.

نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که، از آنجایی که ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب برای همگان آشکار می‌باشد، افراد و شرکت‌های بسیاری قصد دارند با افزایش هزینه دستگاه تصفیه آب، قطعات، نصب و تعمیرات آن به منافع سودجویانه‌ی خود برسند. در این راستا، قصد داریم تا با معرفی قطعات و برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب و همچنین برترین فروشگاه تصفیه آب در شیراز، شما را از خرید دستگاه‌‌های تصفیه آب باکیفیت و دریافت بهترین نصاب‌ تصفیه آب در شیراز مطمئن‌ سازیم.

تصفیه آب toray تصفیه آب CCK تصفیه آب filmtec

چگونه دستگاه تصفیه آب را نصب کنیم؟

بهترین نصاب‌ تصفیه آب در شیراز – بخش اول: شناخت قطعات دستگاه تصفیه آب

با وجود اینکه برای نصب دستگاه تصفیه آب، نیاز به حضور نصاب تصفیه آب در شیراز امری اجتناب ناپذیر است، اما برای آنکه فرآیند نصب را بهتر بدانید و بتوانید اجزای دستگاه تصفیه آب را بشناسید، در ادامه به معرفی و شناخت قطعات تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت تا آگاهی لازم را در مورد این دستگاه داشته باشید. علاوه بر این منظور، داشتن اطلاعات در هنگام خرید نیز می‌تواند به شما کمک کند.

مخزن دستگاه تصفیه آب

نصاب تصفیه آب در شیراز - مخزن دستگاه تصفیه آب

مخزن یکی از قطعات بسیار مهم دستگاه های تصفیه آب می باشد که اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد، می تواند کیفیت عملکرد دستگاه تصفیه آب را خدشه دار نماید. یک مخزن با کیفیت، باید فود گرید باشد، زیرا این قطعه به صورت دائم با آب در تماس است و نباید واکنشی نسبت به آب از خود نشان دهد. مخزنی که دارای کیفیت قابل قبول باشد، مورد تایید استانداردهای جهانی کیفیت آب مانند تاییدیه NSF ،Water Quality و.. خواهد بود. در صورتی که یک دستگاه تصفیه آب نیز، دارای این تاییدیه ها باشد، می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.

پمپ آب خانگی

نصاب تصفیه آب در شیراز - پمپ آب خانگی

وظیفه اصلی پمپ خانگی، معکوس کردن جریان اسمزی و فراهم آوردن فشار لازم برای فیلتر ممبران است. در هنگام تهیه دستگاه تصفیه آب برای آن که از کیفیت پمپ مطمئن شوید، حتما به فشار پمپ، میزان قدرت و صدای آن توجه کنید. چنانچه پمپ دارای کیفیت مناسبی نباشد، آب تولیدی بسیار ضعیف بوده و عمر کوتاه مدتی نیز خواهد داشت. از آنجایی که این قطعه، از اجزای گران قیمت دستگاه تصفیه آب به حساب می آید، در هنگام خرید دستگاه به پمپ آن بسیار دقت نمایید.

  • هوزینگ فیلترهای پایین:

نصاب تصفیه آب در شیراز - هوزینگ

هوزینگ‌ها در واقع جایگاه فیلترهای دستگاه تصفیه آب هستند. آن‌ها استوانه‌های بلندی می‌باشند که به دستگاه تصفیه وصل شده و از جنس پلاستیک و یا شیشه تولید می‌شوند. هوزینگ‌هایی که حالت شیشه‌ای داشته و داخل آن‌ها رویت شود را هوزینگ شفاف گویند و آن‌ دسته را که حالت پلاستیکی و مات دارند، هوزینگ مات می‌نامند. در صورتی که کیفیت هوزینگ پایین باشد، می‌تواند باعث آسیب رسیدن به فیلتر شود و در نتیجه سلامتی آب تصفیه را تهدید کند.

در صورتی که در هنگام نصب، نصاب دستگاه تصفیه آب در نصب هوزینگ‌ها دقت لازم را نداشته باشد، احتمال دارد به فیلترها آسیب جدی وارد شود و باعث خرابی آن‌ها خواهد شد. شما می‌توانید جهت رزرو حرفه‌ای ترین نصاب تصفیه آب در شیراز، با شرکت خانواده آب تماس حاصل نمایید.

  • آداپتور:

نصاب تصفیه آب در شیراز - آداپتور

به طور کلی، آداپتورها در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، جهت تبدیل برق متناوب شهری با ولتاژ ۲۲۰ به برق مستقیم با ولتاژ ۲۴، ۳۲، ۳۶ و ۴۸ مورد استفاده قرار می‌گیرند. در تصفیه آب‌های خانگی، تمامی قطعات برقی دستگاه با برق ۲۴ ولت کار می‌کنند و آداپتور خانگی وظیفه تامین این مقدار ولتاژ را دارد. آداپتورها به شکل مربع یا مکعب مستطیل هستند که شامل یک سیم ورودی و یک سیم خروجی می‌باشند. معمولا در قسمت خروجی آداپتور، یک سوکت قرار دارد که اتصال آن را به سیستم برق دستگاه تصفیه آب میسر می‌کند.

  • فیلترها:

نصاب تصفیه آب در شیراز - فیلتر

فیلترهای دستگاه تصفیه آب، بخش بسیار مهمی از این دستگاه هستند. در واقع، سلامتی آن‌ها مستقیما در سلامت آب آشامیدنی ما اثر گذار خواهد بود. بدون شک، شما دستگاه تصفیه آب خانگی را در جهت حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان تهیه می‌کنید، در نتیجه توصیه می‌کنیم با انتخاب فیلترهای باکیفیت، از پاکیزگی آب آشامیدنی خود، اطمینان خاطر پیدا کنید. چنانچه در یک دستگاه تصفیه آب، از فیلترهایی استفاده شده باشد که تاییدیه سازمان های استاندارد جهانی را دارند، می‌توان آن دستگاه را یک محصول باکیفیت خطاب کرد. نکته‌ی مهمی که وجود دارد، زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است که در صورتی که جدی گرفته نشود، می‌تواند بسیار خطرناک باشد و فرآیند تصفیه‌ی آب را با اختلال مواجه کند. جهت آشنایی کامل با انواع فیلتر، آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب و نکات مرتبط با آن، می‌توانید به مقاله‌ی مربوطه مراجعه فرمایید.

  • شیر برقی:

نصاب تصفیه آب در شیراز - شیر یرقی

شیر برقی کنترل جریان ورود و خروج آب به دستگاه را برعهده دارد و تا زمانی که منبع تغذیه یا دستگاه به آن نیاز داشته باشند، اجازه ورود آب را می‌دهد. این قطعه از هدر رفتن آب در هنگامی که فشار آب شهری کمی بالاتر از حد استاندارد است، جلوگیری می‌کند. معمولا دستگاه‌های قدیمی بجای شیر برقی از قطعه‌ای به نام چهار راهی استفاده می‌کنند که به صورت مکانیکی این وظیفه را انجام می‌دهد و به علت دقت پایین و آمار خرابی بالا، کم کم کنار گذاشته شده است.

  • گیج فشار:

نصاب تصفیه آب در شیراز - گیج فشار

گیج فشار در واقع همان درجه عقربه‌ای دایره شکل است که در هر زمان عددی را نشان می‌دهد. این عدد نشان دهنده میزان فشار آب است که پشت فیلتر ممبران، یا همان فیلتر چهارم جریان دارد. این گیج یک دستگاه اندازه گیری مدرج است که دارای دو بخش PSI و BAR می‌باشد.

  • سوئیچ‌ها:

نصاب تصفیه آب در شیراز - سوئیچ پرشر و لو شر

سوئیچ Low یا (Low Pressure Switch)، سوئیچ High یا (High Pressure Switch) دو قطعه‌ی الکتریکی هستند که برای محافظت از پمپ و خاموش یا روشن کردن خودکار آن، در مواقع قطع جریان آب ورودی و یا پر شدن مخزن ذخیره دستگاه استفاده می‌شوند. توصیه ما به شما به عنوان نصاب تصفیه آب در شیراز این است که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، در صورتی که دستگاه مورد نظر دارای پمپ باشد، از وجود این قطعات در مدار الکتریکی دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

  • اتصالات و شیرآلات

نصاب تصفیه آب در شیراز - اتصالات و شیرآلات

اتصالات و شیرآلات را می‌توان انواع شاسی، آچار هوزینگ، شیر برداشت، سه راهی، رابط، پایه شیر برداشت، براکت، اورینگ و.. دانست. در صورتی که در هنگام نصب، نصاب دستگاه تصفیه آب در نصب و اتصال هر کدام از این قطعات دقت لازم را نداشته باشد، احتمال دارد به دستگاه و یا قطعات آسیب وارد شود و باعث خرابی آن‌‌ها خواهد شد. شما می‌توانید جهت رزرو حرفه‌ای ترین نصاب تصفیه آب در شیراز، با شرکت خانواده آب تماس حاصل نمایید.

بهترین نصاب‌ تصفیه آب در شیراز – معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب

هر چند که پیشنهاد می‌کنیم برای خرید و نصب دستگاه، از مشاور و نصاب تصفیه آب در شیراز کمک بگیرید، اما برای آنکه برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب را بشناسید، در ادامه به معرفی محبوب‌ترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت تا آگاهی لازم را در هنگام خرید این دستگاه داشته باشید.

توجه نمایید که یک برند معتبر باید مورد تایید سازمان‌هایی باشد که گواهی سلامت و استاندارد دستگاه تصفیه آب را صادر می‌کنند. سازمان‌های زیادی در جهان وجود دارند، اما در کشور ما NSF و WQA شناخته شده‌تر می‌باشند.

برندهایی که این گواهی‌ها را به همراه محصول خود ارائه می‌دهند، بسیار قابل اعتماد تر از سایر برندها هستند. توصیه می‌کنیم در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود، از به همراه داشتن این گواهی‌ها اطمینان حاصل نمایید. از جمله برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب toray نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب water family نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب soft water
نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب C.C.K نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب filmtec نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب pentair
نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب danfoss نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب lowara نصاب تصفیه آب در شیراز - برند دستگاه تصفیه آب grundfos

 

بهترین نصاب تصفیه آب در شیراز – بخش سوم: معرفی فروشگاه منتخب تصفیه آب در شیراز

نصاب تصفیه آب در شیراز در فروشگاه واتر فامیلی

شرکت خانواده آب با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و ساخت سیستم‌های تصفیه و ضدعفونی آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی با برند واتر فامیلی فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین، بهترین تجهیزات و قطعات مورد نیاز هر یک از کالاها را با نازلترین قیمت و برترین کیفیت موجود در بازار تامین کرده و در اختیار مشتریان خود در سرتاسر ایران قرار می‌دهد.

نصابان و اعضای تیم خانواده آب کاملا کارآزموده و مجرب هستند و با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز در زمینه مشاوره، طراحی و تولید انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و صنعتی فعالیت می‌کنند و پس از بررسی و آنالیز عیوب موردنظر، با استفاده از به صرفه ترین و صحیح ترین روش‌های تصفیه آب، فاضلاب و گندزدایی و ضدعفونی آب، اقدام به تولید و نصب دستگاه تصفیه آب متناسب با مناطق و صنایع مختلف می‌کنند.

قابل ذکر است، محصولات فروشگاه واتر فامیلی تاییدیه‌ی سازمان‌هایی از قبیل NSF و WQA  که گواهی سلامت و استاندارد دستگاه تصفیه آب را صادر می‌کنند، دارا می‌باشند. توصیه می‌کنیم در صورتی که به نصاب تصفیه آب در شیراز نیازمندید، از کادر مجرب و خدمات این شرکت بهره ببرید.

در صورت نیاز به مشاور جهت نصب و عیب یابی تصفیه آب خانگی خود، می‌توانید با شماره تلفن های ۰۷۱۳۷۳۳۳۳۳۳، ۰۷۱۳۷۳۲۹۷۱۱، ۰۷۱۳۷۳۱۴۹۴۲ و  ۰۷۱۳۷۳۰۰۰۹۹ تماس حاصل نمایید.

دسته بندی تصفیه آب
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت